tirsdag 4. mai 2010

Takk!!

Det er med menneskene som med stjernene; det finnes selvlysende legemer som gir kraf og sol til andre.
 (Bjørnstjerne Bjørnson)

Tusen takk for alle koselige tilbakemeldinger jeg har fått her på bloggen i det siste, rørende at så mange sier så mye fint om bildene mine:) Skal prøve å få tatt en bloggrunde snart, men akkurat nå så sliter vi med lillebrors manglende søvnrytme, både natt og dag er helt på jordet, så dermed blir det mindre tid til å besøke alle de flotte bloggene som finnes der ute. Men jeg lover at snart så skal dere også få besøk:)


1 kommentar:

  1. Det sidste du skal få stress over er da bloglæsning !!! Jeg er imponeret over at du magter at lave indlæg hver eneste dag og berette om både dagligliv og byggeri. Læse kan du altid gøre når du har tid og overskud....

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)