søndag 13. juni 2010

I det blå....

Ukas bokstav er IABC bokstavtema

Mine tanker om et bokstavinnlegg har i allefall vært helt i det blå.... helt til nå!
Vi har i grunn vært litt innsteng på grunn av dårlig vær, 
hørte jeg noen si at det er sommer....?
Trampe og Sofie har også vært innestengt, men det er jo fordi vi er redde for at reven skal spise dem
Men mat må vi ha enten vi er ute eller inne, og her er noen av ingrediensene 
du kan bruke for  å lage lasagne
I denne kisten finnes det mye rart, kanskje ikke så mye nyttig, men likevel ikke ubrukelig;)

Gjør så godt du kan i dag. I morgen kan du kanskje gjøre det enda bedre.

Vel dette var I- innlegget mitt i dag, ett par dager etter de andre, men det ble i allefall til slutt. Flere i-innlegg kan dere se her


3 kommentarer:

  1. Hei,
    jeg vet neimen ikke hvordan jeg skal begynne å kommentere alle disse fantastiske --løsningene.
    Kan hende jeg ender opp med ut i det blå som det beste, men alle er jo supre.

    ha en inderlig bra uke;-)

    SvarSlett
  2. Mange fine ideer rundt bokstaven i!!
    Det første bildet er jo så fint!
    Og bilde nummer 2 så sjarmerende... Lasagne er da italiensk også, er det ikke??
    Det er i alle fall godt!

    SvarSlett
  3. Takk:) Jo, lasagne er vel italiensk, det hadde jeg glemt;) Og ja det er kjempegodt, i allefall hjemmelaget med masse løk og hvitløk, hihi:)

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)