tirsdag 15. juni 2010

Rop på sommer'n, så kommer'n

Jeg er i ferd med å fryse i hjel, og er fullstendig stemmeløs.... Her på kalde møre fins det ikke det fnugg av sommerfølelse for tiden, har et håp hver eneste dag, for når jeg rusler til fjøset litt etter klokka 6, så er det slettes ikke verst. Men når klokka passerer 9 og det er tid for å gå ut, så er det så kaldt og guffent at det ligner ikke grisen, i allefall ikke sommer, hihi. Ja, jeg syter litt i dag, men jeg må bare få det ut;) 

Siste skoleuke med 3. og 5. klassinger i hus er også kommet, nå er det kun få dager igjen til sommerferien starter, krysser fingrene for at vi da får flottere vær. Kjedelig å ha skolefri når været ikke gir muligheter for å bade i sjøen, det er jo det vi har gjort de siste årene. Ligget langflate i fjæra og nytt livet til det fulle! 

Så alle mann, rop sammen med meg!! 

SOMMER KOM!!!!!!!!!!

4 kommentarer:

  1. Jeg sender noen solstråler med ekspressfart nordover!

    SvarSlett
  2. Her skinner sola, men det blåser iskald vind...så da er man i grunn like langt:( Men håper det snur snart:) Sender deg noen solstråler herifra, men dog uten vind:)

    Ha en fin dag:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  3. jeg råber med !!!!!!
    Sommer, kom SÅ ......

    SvarSlett
  4. Hei Veronica :)

    Skal vi rope i kor.. sommer kom... hehe... så fint som det var i går og så er det grått igjen i dag... jaja.. kansje blir det bedre utover dagen... jeg vill ha sommer nå jeg...

    Klem

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)