torsdag 24. juni 2010

Kjekt med alt som er stort

Det er ingen tvil det er kjekt med ei storesøster, men jaggu meg er det kjekt med en stor veranda også! Vi har enda ikke tatt frem alle hagemøblene våre, det har jo ikke blitt skikkelig sommer enda. Og dermed så har vi enormt med plass til rådighet til fri utfoldelse på verandaen vår. Lillebror klatrer overalt, så for å være trygg har vi lagt de fleste stolene med rumpa i været, skal ærlig innrømme at det ser ikke særlig fint ut, men trygt er det- og det er det viktigste!
Nå har det seg slik at lillebror enda ikke har fått seg trehjulssykkel, mens storesøster på 11 har fortsatt sin som hun fikk på 1 årsdagen sin, og den er i god behold, eller det vil si, den er fortsatt brukbar;) Nå har disse små bøllene mine oppdaget at lillebror faktisk klarer å stå bak på sykkelen og holde seg fast mens de sykler rundt i ring! Kan tror de koser seg!!! Og mamma sitter på sidelinjene og sier "forsiktig"....gjentatte ganger. Men det går for det meste bra, gjør det ikke?


2 kommentarer:

  1. Hehe.. så koselig! Her er det storebror som sykle slikt med lillesøster bakpå. De har de nok sikkerlig gøy.
    Å de fleste gangene går det nok helt sikkert kjempe fint.
    Ha en vidre fin dag!
    Klem fra Christina

    SvarSlett
  2. Joda, det gjør jo det. Dessuten er det skjelden de mister hodet slik min lille gnom har gjort ;-) Aralditt ja...løsningen på det meste i gamle dager. Jeg har liksom alltid hørt om aralditt. Hva det var jeg prøvde husker jeg ikke, men fingrene satt i hvert fall temmelig godt sammen, he-he. Halsen er så utrolig tynn og hodet så tungt i forhold, så samme hvor mye jeg klemte og holdt så gikk det ikke, men selvfølgelig... det var nok ikke aralditt jeg brukte! ;-)

    Så koselig du har det på bloggen, med nydelige betraktninger fra hverdagen :)

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)