onsdag 28. juli 2010

Tid til å nyte livet....




Vel, som mamma til en aktiv gjeng er det ikke alltid at det er rom for å slappe av, helt mutters alene, i allefall ikke sommerstid. Men i kveld skal jeg kose meg skikkelig!! Nytt blad er innkjøpt, og jeg skal koble av helt:)

Ellers så går dagene med til å løpe etter lillebror og passe på at han ikke faller ned fra stoler og bord, ikke knuser alt hva knuses kan og samtidig male og snekre på Furtebua, lage mat og vaske klær, ja slik typisk mamma-ting vet dere.



Og så var jeg og handlet inn litt nytt til meg selv her forleden, litt kjøkkenting- får jo aldri nok av det;) Ingen bombe at de er turkis kanskje;)












Ingen tvil om at her jobbes det, malingsspann, plank og redskap ligger klart:) Dette må vel bli bra! Gleder meg til å bli helt ferdig med Furtebua, for da skal det være innflytningsfest med feiring av nytt navn, vent og se;)






3 kommentarer:

  1. Jeg er veldig spent på det nye navnet til Furtebua!! =)

    Kjempeflink er du hvertfall, du er skikkelig husmor du! =)
    Suss og klem!

    SvarSlett
  2. Kos deg og slapp av i kveld - det har du fortjent:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei, og takk for koselig kommentar hos meg! Elsker koppene - billige var de også:))

    Mammating å gjøre finnes det nok av, og hvis man skulle ventet til alt var gjort før man satt seg ned....ja, da hadde det blitt lite sitting, hehe!

    Jeg skal følge med på navnet på furtebua!

    Klem
    Benedicte

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)