lørdag 7. august 2010

Behov for blogghjelp....

Jeg prøver å legge inn slik at jeg har "reaskjoner" under mine innlegg, og det står at det er det på mitt oppsett, men det dukker ikke opp noen endringer noen sted:( Sukk..... Hvorfor klarer jeg ikke dette da? Jeg har krysset av og lagret altså;)

Finnes det et klokt hode som kan tipse meg i denne saken?


Oppdatering: Jeg valgte:  Tilbakestill widget-maler til standard og dermed så var alt i orden med tanke på disse hurtigtilbakemeldingene. Syns det er kjekt å ha dem, for det er jo ikke alle som har lyst å skrive noe der og da. Nå skal jeg sjekke om andre ting er helt på jordet i bloggen min.....

1 kommentar:

  1. Hmm, prøvde å skrive det samme som deg nå og jeg fikk det til, men det siste ordet "inspirerende" kom ikke frem, da setningen ble litt for langt i forhold til oppsettet mitt. Jeg fikk det som sagt til, så jeg vet ikke helt hvorfor du ikke får det til... Håper du får det til tilslutt :) God helg :)

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)