søndag 1. august 2010

Marihøner på vei?

Det heter seg at alle har rett til et sted å bo, sånn er det i allefall her i huset. Så også små søte marihøner. Ja, jeg vet at de lever i det fri, men det er slettes ingen sommer her, det regner kontinuerlig på dag x...og dermed fikk to marihøner søke asyl i denne flotte villaen. Denne kjempeflotte sommerresidens har vi kjøpt her. Tidligere i sommer har den huset både biller og sommerfugler. Utrolig flott å sitte å studere de rare dyrene der de krabber rundt i huset. Om dere ser ekstra godt etter på det nederste bildet så ser dere en gul flekk. Vet dere hva det er? Jo det er egg! Så nå er det vill jubel og studering av huset og dets innbyggere, og det store spørsmålet er....vil de bli flere? Tenk så gøy det hadde vært å kunne tatt i mot et helt kull med marihøner! Jeg er så absolutt ingen optimist, men jeg prøver så godt jeg kan når det gjelder dette prosjekt rugekasse;) Om det ikke blir barn i dette lille blå huset, så er det i allefall en flott pynteting på kommoden i mellomtiden.


1 kommentar:

  1. Hihi! så søtt. håper de koser seg i det flotte huset.
    Ha en superduper uke.
    Klem:)

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)