mandag 2. august 2010

Velkommen inn:)

Her i huset går det mest i brunt, rart det der med trender. Selv solgte jeg brune trevarer i haug og dunger i min tid på homeparties for Casa interiør, og har dermed mer enn nok brune pynteting. For det er ikke så lenge siden alt skulle være brunt, og nå har det blitt in å ha alt hvitt. Ikke så dumt egentlig, for støvet vises bedre på det brune enn det hvite;) Vi har i allefall "ei bikje av kore" enn så lenge, men veggene i mesteparten av huset er i allefall malt hvite, og det er veldig kjekt! I gangen vår står den søte lille kaninen året rundt og hilser velkommen, og jeg tror nok han trives der til tross for at han har mistet sine værhår til små nysgjerrige fingre. Kanskje var tanken til de som solgte lille kanin et liv på kottet fra mars til februar året etter, hvem vet;) Min gamle symaskin står også i gangen, enn så lenge på en veldig shabby kommode, forandring fryder så der blir det nok endringer snart. 

Og det er noe jeg er veldig flink til....nemlig å henge opp rammer eller sette de frem, uten å sette bilder i dem*sukk* Nå har jeg sittet på data'n og redigert i det vide og det brede i håp om å få fyllt de tomrommene som nå finnes her i huset. Endelig ser det ut til å gå mot en slutt på disse tomme rammene. For er det en ting jeg har nok av så er det nemlig motiv å fylle rammene med! Gleder meg til å være i boks med dette prosjektet. Kanskje blir vi da i godt humør av å gå ned kjellertrappa;) For det er der det øverste bildet er tatt. Vi har slik ei stor trapp, og midtveis er det ei flott hylle til å sette pynt og stæsj, herlig! Dere skal få se mere bilder fra gangen vår etterhvert, fant ut at det var kulturkollisjon når jeg så på bildene jeg hadde tatt, så inntil malingsbøtta har vært innom får dere kose dere med disse glimtene. 

Ønsker dere alle en flott kveld!!!!

1 kommentar:

  1. Jeg er sikker på at man skjønner sig velkommen i dit hus. Det ser vældigt koseligt ud :-))

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)