mandag 22. november 2010

Fortsatt på flørteren...eller kanskje ikke?

Som dere sikkert forstår så kommer det en oppdatering på gårsdagens innlegg. Jeg er veldig glad i kaffe latte og Cappucino, og med min flotte Nespressomaskin og melkeskummer smaker dette utrolig godt!! Etter å prøvd Dolce Gusto sin Cappucinoblanding, er jeg overbevist om at ingen kan slå min Nespresso:) Er du på jakt etter en okay toer maskin, så er Dolce Gusto en grei deal, så også om du foretrekker store krus med kaffe men alltid må drikke kaffen alene. Men bare så det er sagt: melkeblandingen smaker kunstig...og kapslene gir oftest en dam under søppelposen i skapet. Så om du er på jakt etter en kaffemaskin, så ser du i allefall hvilken jeg mener er best her:


2 kommentarer:

  1. Så godt å høre at jeg valgte rett maskin :)

    SvarSlett
  2. Jeg drikker jo altid kun en enkelt eller to kopper kaffe og burde have mig sådan en maskine, men de er bare så dyre, så det bliver vist ikke lige med det samme, så jeg fortsætter med min nescaffe :-))

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)