torsdag 23. desember 2010

Bare ei natt og en dag igjen!!!!!!!!!!

Endelig ferdig!!
Så er vi kommet til kvelden før kvelden! Og jeg er i mål, grøten putrer i ovnen så da er desserten til i morgen reddet, gulvene er vasket og det lukter equalyptus i hver en krok, risbollene er klare i boksen sin og vi har inntatt sofaen for å se Flåklypa.


 Som mange kanskje har skjønt, jeg er ingen superstrikker!! Men jeg syns det er kjekt å strikke så lenge fingrene tillater det...det har de nok ikke gjort dette året:( Denne begynte jeg på i januar, og jeg ble ganske ferdig og i løpet av februar, men så ble den liggende...Nå er den i endelig ferdig og overbragt til sin nye eier. Jeg er ikke fargeblind om dere tror det, jeg har bare tømt kurven med restegarn som jeg hadde liggende;)  Tenk at restene ble en hel genser!

De tre første laget jentene på juleverksted på skolen, de andre må dere nok vente med å få se;)
Litt juleverksted har vi også rukket i dag, resten må nok vente til januar, kunsten å prioritere og man må jo bli ferdig til jul - enten det er i år eller neste år;)


I posten i dag ventet det pakke til oss, eller til jentene. Bestilte luer hos BellaDonna og jentene har flyttet inn i disse. God fasong og artige stoff. Eldstejenta fikk lue med pingviner. 

Da sees vi nok snart igjen, nå må jeg ta grøten ut av ovnen slik at jeg er helt sikker på at det blir dessert på oss i morgen kveld;)

Ha en toppers kveld alle sammen!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)