onsdag 23. februar 2011

4 times a lady, eller hva?

Jeg har fått en utfordring fra Elin med bloggen Elin & Yngves blogg. Og jeg syns det er artig med disse utfordringen, så jeg takker og bukker!! 

4 ting jeg har gjort i dag:

Vært monstermamma.....
Vært ut å leke mamma
Vært med på missekåring
Sløvet på sofaen- slik går det når man gjør mer enn kroppen syns er ok

4 ting på ønskelisten min:

At det herlige, men alt for kalde været snart går over i enda flottere- selvsagt mildere- utedager
At tiden går enda raskere enn den allerede gjør, i allefall månedene frem mot sommeren
At vi får en utrolig flott sommer!!! Veronika SKAL bade i sjøen, dermed BASTA!!
At mine fingre snart er klare til å strikke, jeg har plenty prosjekt på gang med en bestemt dato i sikte:)


4 ting jeg liker dårlig:

Utakknemlige, egoistiske mennesker!
Ekle, slemme mennesker!
Kulden....blir det kaldere nå, så er det faktisk mulig jeg fryser i hjel;)
Folk som sier HÆÆÆÆÆÆÆÆÆ?! enda de selvsagt hører godt hva som blir sagt....

Nå velger jeg å la denne utfordringen være åpen, så om du har lyst å ta den, så gjør det og legg igjen en kommentar her da vel;)

Nå skal fruen straks videre på missekåring del 2;)



1 kommentar:

  1. Hei Veronika :) MOrsomt å lese om deg og denne utfordringa..

    Missekåring ????

    Håper ellers du har det bra...

    Klem

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)