mandag 21. mars 2011

Det bles!!


I dag blåser det fælt her oppe.... fra alle kanter, og gjør det vanskelig 
å stå på beina


 Likevel tok jeg en tur ned til sjøen...dessverre løyet vinden litt da:( Skulle jo bare legge lillebror før jeg dro. Sjøen var litt roligere inne ved land, men likevel var det slik at sjøen sto hvit litt lenger ut.


 Hadde en tanke om å komme helt til enden av moloen, men innså fort at jeg ikke hadde kroppsmasse nok til å holde bakkekontaken eller klær til å krabbe, så jeg sto på kne litt lenger inn


Det er slettes ikke enkelt å fange brusningen inn mot land...var det noen som sa stativ? Hmmm, mulig det er lurt


Til tross for at denne marsmåneden gir høy flo og ekstremt lav fjære, så var det akkurat da lett å se litt tang som danset i vannet. Men at vannet hadde vært langt over den vanlige grensen var ikke vanskelig å se.... La oss krysse fingrene for at været roer seg, selv om meldingen tilsier det motsatte. Jeg trenger vel ikke si det så høyt, men jeg klarer ikke la være så jeg roper det ut: JEG VIL HA SOL OG VÅR I LUFTA!!!!

Fin mandagskveld til dere alle!!!! Takk til alle som stikker innom, skal ta meg bloggrunde snart, men det er så mye som skjer, barn hit og dit, lekser og mas, og ikke minst syke barn. Jeg kommer sterkere tilbake:)


2 kommentarer:

  1. kor koselige bilder ;)

    eg digger da det blæs på sjøen --- og fikk mine sjøsprøyt bilder i går ;O)

    no blæs det og regnet bøttar ned ;(

    og ups så er det vel fjøs tid også.
    jaja gleda meg masse til roboten kommer ja
    klemma

    SvarSlett
  2. Hei :)

    Ja været i dag har vært noe for seg selv... det har jo ikke bare regna da.. men bøtta ned.. hehe.. men trøster meg med at nå forsvinner snøen... og jeg som du vil ha vår...

    Ha en fin mandagskveld :)

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)