mandag 11. april 2011

Award

Jeg har fått en award fra Elin, tusen takk!! Med denne awarden følger utfordringen om å fortelle 8 ting om meg selv. Det er selsvagt ikke så lett, men jeg får da bare prøve

1. Selv om livet ikke ble slik som jeg hadde tenkt for leeeenge siden, er jeg utrolig glad for det herlige livet jeg lever i dag!

2. Barna og mannen i mitt liv betyr uendelig mye for meg!

3. Får noia av rot og møkkete klær som ligger på alle merkelige steder - noen som sa at jenter ble bedre med alderen...?

4. Er egentlig ikke såååå glad i husarbeid.....men veldig flink når jeg først får lysten til å ta i et tak;)

5. Liker veldig godt å sitte godt tilbakelent i en stol med fullstendig stillhet rundt meg når kvelden kommer (...og alle andre helst vil se tv...)

6. Syns selv jeg er veldig flink til å se muligheter, og tar utfordringene som måtte komme på strak arm

7. Lengter etter litt varmere dager, selv om oppholdsvær slettes ikke er så verst det heller:)

8. Teller ned til lillesøsters fødsel, og er utrolig, men sant, ennå like rolig til tross for at det ikke er så lenge igjen til hun kommer nå

Så skal jeg gi denne videre da til bloggere med under 100 følgere, vel her velger jeg å la den stå åpen og så kan de av dere som er så flinke til å besøke bloggen min ta med dere awarden videre:)

Til alle mine faste lesere og ikke minst nye følgere: 
Jeg setter utrolig stor pris på dere, kjekt å se at så mange titter innom!

Ny lagringsplass er forresten bestilt, så nå skal det snart bli oppdateringer på hva jeg har laget i det siste- juhu!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)