tirsdag 5. juli 2011

Traktor er livet!


For lillebror er det bare en ting som teller - vel nesten i allefall- og det er traktor!! Her forleden satt jeg atter en gang og søkte etter traktorluer, eller stoff til å sy traktorluer av, og da dukket det opp en råstilig sekk! Ikke det at lillebror har det store behovet for sekk, for han overnatter aldri borte og går ikke i barnehagen, men denne sekken måtte jeg bare bestille til ham, blå var den også! Etter å sett alle de tøffe sekkene på denne nettbutikken, kom jeg på at noen av disse hadde jeg da nettopp sett en plass, men hvor? Jo, selvfølgelig, jeg er jo fast leser av Foreldremanualen på nett og de hadde jo en artikkel om disse også, bare ikke om traktoren;) Så om du er på utkikk etter en sekk som ikke så mange andre har, ta en titt på denne nettbutikken, kanskje du blir like frista som meg;) En ting er i allefall sikkert, du kan stole på at du finner ganske masse rart på nett, ting du ikke trodde fantes....eller som du ikke visste at du hadde behov for, hihi.

I skrivende stund er vi på vei til Ålesund for å besøke noen pingviner og andre sjødyr, og vi gleder oss og håper det blir en spennende dag:)



3 kommentarer:

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)