fredag 19. august 2011

En ramme av minner


 Lenge har disse rammene ligget klare og ventet på å bli fyllt av minner fra barnas første tid. Nå har endelig lillebror sin blitt ferdig og hengt på veggen:) Rammene har jeg kjøpt på Ikea, disse er bare så kjekke, en av mine favoritter. Har mindre også, fyllt med barnas første smokker. I lillebrors ramme finnes den første luen, den første gaven, bodyen, sokkene og den lille stumpen fra navlesnoren;) Skal finne igjen de små tyllposene mine og bytte ut den lille plastposen som navlestumpen nå ligger i.


Storesøster sin ramme er også påbegynt, så dette skal bli spennende. Tenk at det er 12 år siden jenta mi inntok disse bittesmå rosa klærne?! Lillesøster har allerede vokst ut av dem.... Hva annet vi skal putte i ramma er litt usikkert ennå, men smokk, sokker og klær er tatt vare på og kan nå få et nytt liv i glass og ramme. Dette er et kjekt prosjekt som forhåpentligvis kan gi oss mangt et smil i åra som kommer, og som barna kan ha glede av i lang tid fremover:)

Har du et kreativt forslag til hva en kan bruke en Ribba ramme fra Ikea til?



4 kommentarer:

  1. Kjempestilig!

    Du er så flink Veronika! =)

    SvarSlett
  2. kor fint ;)

    finnes dei rammene i salg enda mon tro ?

    klems fra monika

    SvarSlett
  3. Ja det håper jeg da at de er, kjøpte inn disse i februar og skulle hatt ei til minst:)

    SvarSlett
  4. For en susende god idè! Sånne rammer bare MÅ jeg ha. 3 stykker for å montere de første klærne fra alle ungene mine :) Jeg har jo gjemt unna det som jeg ønsker å ta vare på, så nå er det bare å få tak i rammer.. (Ikke noe IKEA her, nei).

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)