onsdag 14. september 2011

Hipp, hurra!!!!


Hipp, hurra for meg!!!! Størstejenta har laget kake til mamman sin i dag, heldige meg! Og det er vel ikke så vanskelig å skjønne hva disse marshmellowsene skal forestille når man ser den rooooosa traktoren;) Bare så det er sagt, bursdager er ikke like gøy når man passerer 20, tro meg...

Det er i allefall mye kjekkere å ha bursdag når man er 10 år, slik som hun som ble feiret på søndag! Vi har akkurat lært oss å lage MMF i steden for marsipan og smørkrem, og kan tro bursdagsbarnet koste seg med å lage denne pynten. Litt uheldig var vi med han som skulle flyte rundt på bademadrassen sin, men jeg tror vi klarte å redde ham fra å drukne, hihi. Nå som vi har lært oss oppskriften, så er det i allefall ingen tvil om at vi skal prøve å lage mange flere sånne kaker, lenge leve kreativiteten!


2 kommentarer:

  1. Gratulerer til både den ene og den andre! Flotte kaker, synes spesielt traktor med rundballer var tøff!

    SvarSlett
  2. Gratulerer til dere begge og guriland så flinke dere er med mmf'en. Jeg har aldri våget meg på å prøve det, men har lovet å bake til lille nevø og fadderbarn Philips 1 årsdag i november så det hadde kanskje vært artig å gå for dette?
    Har du idiotsikker oppkrift? Og da mener jeg selvsagt at idioten sitter i dette havgapet og ikke i deres;)

    Ha en deilig uke!

    Klemklem

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)