søndag 18. september 2011

Stikk ut!


Vi kan med god samvittighet si at vi har vært sprek i helga! I går syklet jeg og
de tre jentene mine 1, 2 mil for å besøke Mimmi, og i dag har vi vært på StikkUt tur, 
utrolig flott høstvær motiverer til en tur i frisk luft:)


Målet for turen var koden på toppen av Hosetlia, ikke ante jeg at det var så 
bratt som det var....glad jeg brukte sjal på lillesøster i dag og ikke vogn

Lillebror var ganske flink, han ble selvsagt sliten i sine korte bein, men med litt drahjelp så var han i gang 
igjen. Kjekt med to flinke storesøstre som kan hjelpe til! Mimmi, G og jentene var også med på tur


Utsikten på toppen var ganske flott!


Krifastbrua på Høgset kunne vi se fra toppen


Men så....litt irritert må jeg innrømme at jeg ble på akkurat denne StikkUt
posten. Ingen plass så vi noe om at det var sykkeløp- ned fra fjellet! Med
bakker og kratt så var det om å gjøre å følge med at det ikke kom noen 
rasende ned veien. For med små barn, sykkel i stor fart på løsgrus....trenger 
vel ikke si mer om det. Ellers så har Averøy kommune en del arbeid å gjøre 
til neste sesong med StikkUt, de postene vi har sett oss ut mangler nemlig 
veibeskrivelse etc, og det er litt dumt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)