tirsdag 20. september 2011

Pytt, pytt

 
Det heter seg at det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær;) I dag var det glimt 
av sol, men dog noe utrygt fordi, likevel var det bare å prøve seg på en liten 
tur, skulle jo hente arbeidskaren min må vite;) Selvsagt så åpnet himmelen 
sine sluser i det jeg kom frem til lillebror, men kjære vene, ei våt kråke
fra eller til liksom! Godt med frisk luft og litt mosjon uansett vær, så lenge
man vet at det er godt og varmt når man kommer hjem


Lillebror ville jo selvsagt ikke sitte i vogna, sølepyttene fristet mye mer enn ei god, 
lun vogn. Så for meg at det kom til å ta evigheter å komme seg hjem i dag, men 
som dere ser av det siste bildet så fikk lillebror høre noe rart i det fjerne...
Papsen kom overraskende forbi og reddet disse
små beina fra en lang og våt tur hjem.


1 kommentar:

  1. Ja været er ganske så ustabilt ja gitt, men men sånn er det bare;)

    Send meg mail adr di du, finner den ikke igjen:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)