onsdag 28. desember 2011

Jøss!!!


Enkelte ganger kommer det kommentarer på bloggen som går rett i nettsøpla, en sjelden gang kommer det kommentarer som jeg ikke helt har troa på også, jeg er litt skeptisk av meg altså;) Ja slik som i går da det lå en kommentar fra Kristine hos VG om at min blogg var lagt til som dagens anbefaling på VG nett. Jeg på forsiden av VG nett?! Wow, det var kjekt det! Kjenner at det faktisk ga meg litt ekstra motivasjon til å fortsette med bloggen, for jeg må innrømme at jeg har vært usikker på veien videre i det siste:) Det artige er at bare i går kveld så var det like mange besøkende innom bloggen som det var i hele forrige uke! Kjempekjekt!
Så en stor takk til Kristine som oppdaget bloggen min og gjorde meg litt høy på pæra for en skakket stund;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)