tirsdag 23. februar 2010

Missekonkurranse i morra:)

I morgen er den store missekonkurranse-dagen:) Kan tro vi gleder oss!!! Dette blir spennende!!! Hva, hvor og hvordan kan dere lese mer om i morra!!!

Inntil videre kan jeg dele følgende med dere: JEG VIL HA VÅR!!!!!!

I skrivende øyeblikk er det -10 grader og iskald vind, barna som har vinterferie klarer ikke være ute på grunn av kulden, liten tur ut, rett inn!! Kan tro de kjeder seg, men vi prøver å gjøre det beste ut av det.

Men så er det jo slik at vi varmer opp dette store huset med en varmepunpe - luft til luft- og den ga oss nok en morgen med kuldefornemmelse....inne. Ikke akkurat deilig å storme ut av soverommets 4 pluss grader og inn på stuas 15, det var liksom ikke noe opplevelse å hoppe i taket og hyle av fryd over. Mulig jeg er bortskjemt, men jeg må ha det varmt med tanke på lillebror som krabber rundt på gulvet. Så i dag har vi fyra i ovnen, og så kom jo sola frem og gjorde stua ganske varm, det var deilig det!!! 

Men etter å sett værmeldingene som stadig melder kulde, så skriker jeg snart høyt: JEG VIL HA VÅR!!! Om jeg har nevnt det før her, så nevner jeg det igjen, ja jeg liker vinteren, men dette er ikke vinter- det er ISTID! 

Og som om det ikke var nok å våkne til et kaldt hus, så var jaggu meg bilen også lei av kulden og nekta å rikke seg en meter, da er det kjekt å ha gode hjelpere som kan stille opp og fikse problemene

Nå kan jeg endelig ta kvelden og sove godt, måtte bare få ut litt kuldefrustrasjon....og det hjalp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)