onsdag 1. september 2010

Award


Jeg har fått en award fra Tessa, og det er jo kjempekoselig!! Utfordringen går ut på å fortelle 7 ting om meg selv som dere kanskje ikke vet, også skal jeg sende awarden videre til 7 personer. Spennende ikke sant?!

Men så var det noe dere ikke visste om meg da... Vel, kanskje dette er ukjente ting:

  • Våre ferier ble i flere år tilbragt langs landeveien i en ombygd buss 
  • Opplevde brann i 1986, og måtte løpe ut av en brennende buss og sitte på veikanten sammen med mamma og mine to søstre, og vente på at pappa også skulle komme ut.... Dette var den første bussen vi hadde
  • Jeg har to søster, og de er tvillinger som er to år yngre enn meg
  • Jeg vant noe fint i går- skal fortelle mer litt senere;)
  • Har en bokstav på sertifikatet mitt som er utrolig fint brukt
  • Jeg har jobbet på SFO og i barnehage
  • Og jeg skal være "hjelpelærer" i kunst og håndtverk noen dager denne høsten, så derfor må jeg nå finne noen heklemønster som passer både jenter og gutter;)

Jeg sender utfordringen videre til disse bloggerne: Bakketun, Fruen fra Havgapet, Elin, og Unik.

Ha en flott dag alle sammen!!

1 kommentar:

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)